میهن همکار

نمونه سوالات استخدامی│مقالات ترجمه شده│پایان نامه و پروژه های دانشگاهی│گزارش کارآموزی│پروپوزال و پرسشنامه│

میهن همکار

نمونه سوالات استخدامی│مقالات ترجمه شده│پایان نامه و پروژه های دانشگاهی│گزارش کارآموزی│پروپوزال و پرسشنامه│

نمونه سوالات استخدامی│مقالات ترجمه شده│پایان نامه و پروژه های دانشگاهی│گزارش کارآموزی│پروپوزال و پرسشنامه│

کلمات کلیدی

پروژه مطالعه و شبیه سازی آنتنهای تلفن همراه

پروژه ریموت کنترل جرثقیل چهار کاناله

پروژه سیستم های کنترل گسترده پست های فشار قوی

پروژه راه‌اندازی موتور BLDC با استفاده از DTC

پروژه CLEARANCE در خطوط هوایی و پست های فشارقوی

پروژه اتصال کوتاه ژنراتور آسنکرون

پروژه تجهیزات حفاظتی پست و شبکه های توزیع

پروژه تاثیر خازن گذاری درشبکه های توزیع

پروژه بررسی پست های گازی GIS

پروژه بررسی عوامل ایجاد کننده تلفات قدرت در شبکه انتقال و فوق توزیع

پروژه تولید برق با استفاده از جزر و مد

پروژه بررسی انواع سنسور و اهمیت کاربر آنها

پروژه شبیه سازی قالب گیری فشاری

پروژه بررسی موتورهای پله ای (stepper Motor)

پروژه سلول های خورشیدی و مواد تشکیل دهنده سلول های خورشیدی

پروژه کنترل موتور القایی با اینورترها و مبدل ac و شبیه سازی با متلب

پروژه مقایسه فنی خطوط و کابل های AC و DC

پروژه منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)

پروژه تحلیل و بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین

پروژه ارزیابی عملکرد ژنراتورهای موازی در خطای ترمینال ژنراتور

پروژه بررسی سیستم توزیع انرژی الکتریکی

پروژه مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی

پروژه کاربرد نانوفناوری در صنایع الکترونیک

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

پروژه مدلسازی و شبیه سازی سیستم بوسیله سیستم توده pso

پروژه منبع تغذیه سوئیچینگ

پروژه طراحی وساخت قالبهای فلزی

پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی

پروژه جوشکاری پرتو الکترونی و پارامترهای موثر

پروژه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک

بایگانی

 

عنوان انگلیسی مقاله: Reynolds and Gutman Mean end Analysis
عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل وسیله-هدف رینولدز و گاتمن
دسته: آمار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تجزیه و تحلیل وسیله-هدف شیوه ای برای چگونگی تعریف موارد ذیل فراهم می نماید: (1) ویژگی های(صفات) عینی یک محصول یا خدمات را می توان در ارزش های نام تجاری تجزیه نمودو (2) چگونه ارزش نام تجاری می تواند، به نوبه خود، به تماس با مشتریان تبدیل شود. نظریه وسیله- هدف با این فرض حرکت می نماید  که مردم به هر چیزی که می ببینید، بشنوید، و غیره به آن معنا می دهند. و با توجه به این امر ما بطور ناخودآگاه این معانی را در طرح های ذهنی موجود ذخیره می نماییم. ما این کار را با هر فردی که برخورد می نماییم، انجام می دهیم (همچنین به عنوان تصور قالبی یا افراد مسکوت شده اشاره شده است)، اما به مشاهدات مان از محصولات و نام و نشان های تجاری معنا می دهیم. مدل زمینه ساز تجزیه و تحلیل وسیله-هدف به اصطلاح زنجیره وسیله-هدف نامیده می شود. شکل 1 ساختار زنجیره ای وسیله-هدف را نمایش می دهد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی