میهن همکار

نمونه سوالات استخدامی│مقالات ترجمه شده│پایان نامه و پروژه های دانشگاهی│گزارش کارآموزی│پروپوزال و پرسشنامه│

میهن همکار

نمونه سوالات استخدامی│مقالات ترجمه شده│پایان نامه و پروژه های دانشگاهی│گزارش کارآموزی│پروپوزال و پرسشنامه│

نمونه سوالات استخدامی│مقالات ترجمه شده│پایان نامه و پروژه های دانشگاهی│گزارش کارآموزی│پروپوزال و پرسشنامه│

کلمات کلیدی

پروژه مطالعه و شبیه سازی آنتنهای تلفن همراه

پروژه ریموت کنترل جرثقیل چهار کاناله

پروژه سیستم های کنترل گسترده پست های فشار قوی

پروژه راه‌اندازی موتور BLDC با استفاده از DTC

پروژه CLEARANCE در خطوط هوایی و پست های فشارقوی

پروژه اتصال کوتاه ژنراتور آسنکرون

پروژه تجهیزات حفاظتی پست و شبکه های توزیع

پروژه تاثیر خازن گذاری درشبکه های توزیع

پروژه بررسی پست های گازی GIS

پروژه بررسی عوامل ایجاد کننده تلفات قدرت در شبکه انتقال و فوق توزیع

پروژه تولید برق با استفاده از جزر و مد

پروژه بررسی انواع سنسور و اهمیت کاربر آنها

پروژه شبیه سازی قالب گیری فشاری

پروژه بررسی موتورهای پله ای (stepper Motor)

پروژه سلول های خورشیدی و مواد تشکیل دهنده سلول های خورشیدی

پروژه کنترل موتور القایی با اینورترها و مبدل ac و شبیه سازی با متلب

پروژه مقایسه فنی خطوط و کابل های AC و DC

پروژه منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)

پروژه تحلیل و بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین

پروژه ارزیابی عملکرد ژنراتورهای موازی در خطای ترمینال ژنراتور

پروژه بررسی سیستم توزیع انرژی الکتریکی

پروژه مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی

پروژه کاربرد نانوفناوری در صنایع الکترونیک

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

پروژه مدلسازی و شبیه سازی سیستم بوسیله سیستم توده pso

پروژه منبع تغذیه سوئیچینگ

پروژه طراحی وساخت قالبهای فلزی

پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی

پروژه جوشکاری پرتو الکترونی و پارامترهای موثر

پروژه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک

بایگانی

پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی

جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ

 

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: بررسی سیستم تعلیق بادی

دسته: مکانیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات پروژه: 122

جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید

______________________________________________________

بخشی از مقدمه:

یک خودرو برای داشتن راحتی بیشتر، نیاز به فنرهای خیلی نرم و انعطاف‌پذیر دارد. اما راحتی فقط هدف ما در ساخت یک خودرو نیست. ضمن اینکه باید بتواند سریع حرکت کند. ایمنی بالایی نیز باید داشته باشد. یعنی اینکه حالت پایدار خود را حفظ نماید. بنابراین برای اینکه خودرویی پایدار باشد تعلیق آن باید خاصیت ضربه‌گیری بالایی داشته باشد اما همین خاصیت، خود از راحتی سرنشین خودرو می‌کاهد. به این ترتیب می‌بینیم که در خودرو همیشه تضادی بین راحتی و ایمنی وجود دارد.

مهندسین و متخصصین صنعت خودرو در بسیاری از کشورهای جهان تلاش زیادی کرده‌اند تا با استفاده از موادی چون فولاد، روغن و کائوچو به سطحی که در آن الزامهای راحتی و پایداری خودرو رعایت شده باشد برسند و در این راه به موفقیت هایی نیز دست یافته‌اند. اما در زمینه پیشرفت در افزایش سرعت خودرو، می‌توان گفت که تقریباً همه خودروسازان به سطح قابل توجهی رسیده‌اند.

در مورد سرعت‌های بالا، باید بین راحتی و پایداری خودرو، یکی را انتخاب کرد. شرکتهای سازنده اتومبیلهای مسابقه، مسلماً پایداری خودرو را ترجیح می‌دهند، اما سازندگان خودروهای لوکس، راحتی را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.

شنـاور بـودن خـودرو روی بـالشتکـی از هـوا رویـای مهنـدسـین بود. در سال 1847 ((جان‌ لوئیس)) اختراع خود را که در مورد فنرهای پتوماتیکی برای خودروهای راه‌آهن، لوکوموتیوها، خودروهای سنگین بود در مقاله‌ای به ثبت رساند. عنوان مقاله لوئیس ((الاستیسیته کامل هوای جو و کاربرد آن)) به عنوان یک جانشین برای فنرهای فلزی بود. به این ترتیب، لوئیس ادعا کرد که اختراع وی اولین فنر هوایی لاستیکی است.

به کمک سیستم تعیین هوایی، دو مؤلفه راحتی و ایمنی را می‌توان یکجا در خودرو فراهم آورد. راز این کار در جایگزین نمودن خاصیت الاستیسیته گاز فشرده به جای فنرهای فولادی و قرار دادن بدنه خودرو بر روی چهار بالشتک پنوماتیک موجود در بالن‌های تعلیق می‌باشد.

#بررسی سیستم تعلیق بادی 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی